Gemeenten waarderen het Inlichtingenbureau met een 7,9
Het Inlichtingenbureau scoort een 7,9 op algemene klanttevredenheid. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat wij eind 2022 hebben laten uitvoeren.
Het KTO is een jaarlijks terugkerend meetmoment. Afgelopen jaar hebben 483 klanten zowel telefonisch als online deelgenomen aan het onderzoek. Hiervoor willen wij alle respondenten nogmaals hartelijk bedanken. Uw mening geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op uw wensen en verwachtingen.
Ondersteuning aan gemeenten en burgers
De 7,9 die wij scoren op algemene klanttevredenheid geeft aan dat wij er steeds beter in slagen om onze dienstverlening binnen het speelveld af te stemmen op de wensen van gemeenten en burgers.
Wij vinden het hierbij belangrijk om scherp te blijven op wat zich in de maatschappij voordoet. Het afgelopen jaar zagen we dat meerdere mensen kampten met problemen. Zzp’ers, jongeren en bijstandsgerechtigden hadden zowel door de coronacrisis als door de energiecrisis vaak moeite om in levensonderhoud te kunnen voorzien. Het Inlichtingenbureau heeft zowel voor ondernemers als voor mensen die in de problemen kwamen door de energiecrisis nieuwe dienstverlening ontwikkeld. Daarnaast hebben we gemeenten ondersteuning geboden bij andere omvangrijke maatschappelijke opgaven, zoals het terugdringen van problematische schulden, schooluitval bij jongeren en het tijdig en passend bieden van maatschappelijke ondersteuning. Wij vinden het fijn om te zien dat onze dienstverlening goed wordt ontvangen. Op deze manier hopen wij ons steentje bij te dragen aan het vereenvoudigen van de werkzaamheden bij gemeenten, zodat zij mensen die ondersteuning nodig hebben de juiste hulp kunnen bieden.
Samenwerken aan een betere maatschappij
Het inlichtingenbureau begrijpt dat de wensen en omstandigheden van burgers én daarmee ook de wensen van gemeenten steeds veranderen. Voor ons is de samenwerking met gemeenten en instanties daarom essentieel voor het verbeteren van onze dienstverlening aan gemeenten en burgers.
Heeft u niet deelgenomen aan het klanttevredenheidsonderzoek, maar heeft u tips en-/of opmerkingen die bijdragen aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening? Laat het ons weten via 0800-222 11 22 of stuur een email naar servicedesk@inlichtingenbureau.nl