IB Klanttevredenheids onderzoek: uw deelname is belangrijk
Onlangs is het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Stichting Inlichtingenbureau van start gegaan. Wij doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Daarom willen wij graag weten wat u van onze organisatie en dienstverlening vindt.
Deelname belangrijk voor verbetering dienstverlening
Het onderzoek biedt handvatten om op de juiste wijze te (blijven) investeren in de klanttevredenheid en het aansluiten van de diensten op uw wensen. Daarnaast is het mogelijk om de effecten van eventuele wijzigingen in onze (informatie)dienstverlening te evalueren.
U heeft daarom in de week van 13 november een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan ons tevredenheidsonderzoek. Indien u de vragenlijst nog niet hebt ingevuld, willen wij u graag vragen om dit alsnog te doen.
Extern bureau
Om een objectief beeld te krijgen en anonimiteit van de antwoorden te kunnen garanderen, wordt het onderzoek uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau: Markteffect. Zij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om. U wordt door hen uitsluitend voor het klanttevredenheidsonderzoek van het Inlichtingenbureau benaderd en daarna niet meer.
Wij hopen van harte dat u van de gelegenheid gebruikmaakt om de vragenlijst in te vullen.