Ontvang een whatsappbericht bij storingen Wmo en Jeugdzorg
Verstoringen binnen de keten zijn vervelend en we doen onze uiterste best om deze zo veel mogelijk te voorkomen. Als dat echter onverhoopt niet lukt dan is het fijn als u, als afnemer van onze diensten en producten, zo spoedig mogelijk op de hoogte bent van eventuele problemen. Om u sneller te kunnen informeren hebben wij een speciaal whatsapp kanaal voor storingen binnen onze dienstverlening op het gebied van de Wmo en Jeugdzorg opgericht. In dit kanaal zullen wij storingen zo snel mogelijk vermelden.
Volg ons storingskanaal
De storingen worden gemeld in ons whatsapp kanaal. U kunt hier via deze link komt u direct bij het kanaal terecht en via de knop 'volgen' rechts bovenin uw scherm wordt u lid van het kanaal. Let erop dat storingen niet in uw berichtenoverzicht terecht komen maar onder het kopje 'updates' en bij het kanaal 'IB storingsmeldingen domein Wmo en Jeugdzorg' zichtbaar zijn (Nb, als u whatsapp op uw computer gebruikt vindt u het kanaal onder het kopje 'kanalen'). Om een signaal voor eens storingsmelding te ontvangen zet u bovenaan in het kanaal (via de afbeelding van de bel) de meldingen aan.
Via het whatsapp kanaal ontvangt u van ons een aan- en een afmeldbericht. Meer details over de storing zullen wij plaatsen op onze website. In het aanmeldbericht vindt u altijd een link naar de juiste pagina terug.
Heeft u vragen over ons whatsapp kanaal dan kunt u contact opnemen met onze communicatieafdeling.