Update I Slechte bereikbaarheid IB portalen
De netwerkproblemen zijn verholpen. De IB portalen en onze dienstverlening, waaronder DKD inlezen en de rekenvoorziening Beslagvrije voet (BVV) zijn weer volledig bereikbaar voor gebruikers met een verbinding via diginetwerk. Al onze diensten werken weer optimaal.
Wij blijven onze dienstverlening en systemen de komende tijd uiteraard nauwgezet monitoren en testen. Mocht u ergens tegenaan lopen bij het uitvoeren van uw werkzaamheden, dan kunt u contact met ons opnemen.
31 augustus 2023 - 16.00
Helaas zijn de netwerkproblemen op dit moment nog niet opgelost. U kunt hierdoor nog steeds hinder ondervinden bij het inloggen op de IB portalen of het gebruik van onze dienstverlening, zoals DKD inlezen of de rekenvoorziening Beslagvrije Voet (BVV).
31 augustus 2023 - 13.30
Helaas is er op dit moment nog geen verandering in de situatie omtrent de netwerkproblemen en kunnen gebruikers met een diginetwerkverbinding nog altijd hinder ondervinden van de instabiele netwerkverbinding. Een team met alle betrokken partijen werkt nog altijd hard aan een oplossing.
30 augustus 2023 -15.45
Op dit moment is de situatie omtrent de netwerkproblemen helaas ongewijzigd. Wij blijven onverminderd doorwerken aan een oplossing en houden u zo goed mogelijk op de hoogte van de laatste stand van zaken.
29 augustus 2023 - 15.45
De netwrkproblemen zijn ongewijzigd gebleven. De netwerkverbinding schommelt, waardoor u op momenten nog steeds problemen kunt ondervinden bij het inloggen op de IB portalen of het gebruik van onze dienstverlening, zoals DKD inlezen of de rekenvoorziening Beslagvrije Voet (BVV).
Het incident is verder opgeschaald waardoor alle mogelijke partijen druk bezig zijn met het oplossen van het probleem. Uiteraard heeft dit incident op dit moment de hoogste prioriteit en doen wij er alles aan om de portalen en de dienstverlening weer volledig werkend te krijgen. Wij houden u via de website uiteraard op de hoogte van de voortgang.
29 augustus 2023 - 13.26
Helaas zijn de netwerkproblemen op dit moment nog niet opgelost. U kunt hierdoor nog steeds hinder ondervinden bij het inloggen op de IB portalen of het gebruik van onze dienstverlening, zoals DKD inlezen of de rekenvoorziening Beslagvrije Voet (BVV).
Het oplossen van het probleem heeft op dit moment onze hoogste prioriteit en wij doen er alles aan om de portalen en de dienstverlening weer volledig werkend te krijgen. Wij houden u via de website uiteraard op de hoogte van de voortgang.
28 augustus 2023 - 16.00 uur
Vanwege aanhoudende netwerkproblemen kunnen gebruikers momenteel hinder ondervinden bij het inloggen op de IB portalen of tijdens het gebruik van onze dienstverlening.
Het probleem heeft betrekking op alle IB portalen: Portaal Werk en Inkomen, Portaal Zorg (GGk) en de portalen voor Schuldhulp en derdenbeslag. Ook de dienstverlening op het gebied van DKD werkt op dit moment helaas niet naar behoren.
Indien het de eerste keer niet lukt om een bestand aan te leveren op ons gebruikersportaal, dan adviseren wij u om het enkele minuten later nogmaals te proberen. De verbinding schommelt, waardoor het op bepaalde momenten wel mogelijk is om bestanden aan te leveren.
Wij zijn op de hoogte van de problemen en doen ons uiterste best om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Via onze website houden wij u op de hoogte over voortgang van de netwerkproblemen.
Contact en informatie
Heeft u vragen of opmerkingen over bovenstaande informatie, dan horen wij dat graag van u via 0800 - 222 11 22 of via servicedesk@inlichtingenbureau.nl