Storing IB Portalen verholpen

Update 6 februari 10.45 uur: De storing is inmiddels volledig verholpen. U kunt weer gewoon inloggen op onze portalen.

Update 6 februari 09.30 uur: Er is een tijdelijke oplossing voor de oorzaak van de storing gevonden. Hierdoor zijn de portalen  op dit moment weer volledig bereikbaar. Aan een definitieve oplossing wordt momenteel nog hard gewerkt. Deze werkzaamheden kunnen mogelijk leiden tot een tijdelijke onderbreking van de diensten. Wij doen onze uiterste best om dit tot een minimum te beperken.

 

Update 5 februari 17.00 uur: Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Wij zullen u morgenochtend opnieuw informeren. 

Update 5 februari 15.57 uur: Helaas is de storing nog niet volledig verholpen. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. 

Update 5 februari 12.02 uur: Wanneer u gebruik maakt van een GGI connectie kan het zijn dat u nog steeds problemen ondervindt bij het inloggen op ons portaal. Dit betreft Portaal Zorg (GGk), maar ook op onze andere portalen kunt u hinder ondervinden.

Update 5 februari 11.35 uur: Helaas duurt het langer dan verwacht om deze storing volledig te verhelpen. Nog steeds hebben een aantal gemeenten problemen met het inloggen op het Portaal Zorg. Wij zijn nog steeds hard aan het werk om de storing volledig te verhelpen.

Origineel bericht 5 februari 09.19 uur: Vanwege een storing in de systemen ondervindt u mogelijk problemen bij het inloggen op het portaal Zorg (GGk). Op dit moment wordt er gezocht naar een oplossing, waardoor u zo spoedig mogelijk weer kunt inloggen op ons gebruikersportaal. Wij houden u via berichtgeving op onze website op de hoogte over de voortgang van het incident.

Onze excuses voor het ongemak.

Bij vragen kunt u contact opnemen met de servicedesk van het Inlichtingenbureau via servicedesk@inlichtingenbureau.nl of telefonisch via 0800 222 11 22.