Update: Inloggen GGk portaal tijdelijk niet mogelijk
Wij hebben u eerder deze ochtend laten weten dat het wegens een storing niet mogelijk is om in te loggen op het GGk portaal.
Het blijkt dat de storing zich voordoet op het eHerkenningsnetwerk van KPN en Reconi (voorheen CReAim). Wegens een release hebben beide organisaties en nieuwe claim identity gekregen. Dit betekent dat u als nieuwe gebruiker wordt aangemerkt zodra u wilt inloggen op het GGk portaal.
Indien u gebruik maakt van KPN of Reconi adviseren wij u om -via onderstaande gegevens- contact op te nemen met het verzoek om uw E-Herkenningsmiddel naar de oude claim identity terug te zetten. Indien deze gegevens zijn hersteld kunt u inloggen op het GGk portaal van het Inlichtingenbureau.
KPN eHerkenning
Tel: 088 - 66 01 33 3
Mail: support@autorisatieservices.nl
Reconi:
Tel: 085-4444250
Mail: helpdesk@reconi.nl
Zowel KPN als Reconi werken er hard aan om de oude instellingen terug te halen, zodat u als gebruiker direct wordt herkend. Gemeenten die geen gebruik maken van de E-herkenning van KPN of Reconi ondervinden geen problemen.
Onze excuses voor het ongemak.